Spored:

Wolfgang Amadeus Mozart: Rondo v D-duru, KV 184

Georg Philipp Telemann: Fantazija za solo flavto št. 2

George Enescu: Cantabile et Presto / Cantabile in Presto

Claude Debussy: Syrinx za solo flavto

Henri Dutilleux: Sonatina za flavto in klavir

  1. Allegretto
  2. Andante
  3. Animé

Malcolm Arnold: Fantazija za solo flavto op. 89

Charles-Marie Widor: Suita op. 34

  1. Moderato
  2. Scherzo. Allegro vivace
  3. Romance. Andantino
  4. Final. Vivace


Dorotea Senica

Dorotea Senica (roj. 1997) je začela igrati prečno flavto na Konservatoriju Maribor pri prof. Valeriji Kamplet, pri kateri je tudi maturirala. S 15. leti je opravila sprejemni izpit na redni študij koncertne smeri flavta v razred Michaela Martina Koflerja na Univerzi Mozarteum v Salzburgu, kjer je najprej obiskovala bolonjski študij vzporedno z Umetniško gimnazijo v Mariboru. Junija 2018 je z odliko diplomirala, junija 2021 pa pri istem profesorju prav tako z odliko magistrirala. V zimskem semestru 2020 je bila v Parizu na študijski izmenjavi Erasmus + na CNSMDP (Conservatoire Nationale Supérieur de Musique et de Danse de Paris) v razredu Philippa Bernolda. Trenutno poučuje flavto na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor.

Že v mladosti je veliko tekmovala in osvojila veliko prvih nagrad na državnih in mednarodnih tekmovanjih. Na državnem tekmovanju TEMSIG je v kategoriji flavta zmagala v letih 2010, 2013 in leta 2016 kot najmlajša udeleženka v najvišji kategoriji. Na mednarodnih tekmovanjih je med drugimi zmagala na: Mednarodnem tekmovanju mladih glasbenikov Petar Konjović v Beogradu, leta 2011 na Mednarodnem tekmovanju Citta di Padova, na Mednarodnem tekmovanju Woodwind & Brass Varaždin v letu 2015 in leta 2019 na Dutch International Flute Competition v kategoriji Master Students.

Za izjemne dosežke je ob zaključku nižje glasbene šole prejela najvišje priznanje Konservatorija za glasbo in balet Maribor, »Dr. Roman Klasinc« (2010). Bila je finalistka tekmovanja Evrovizijskih mladih glasbenikov (2016), finalistka in prejemnica  nagrade za najboljšo izvedbo skladbe Sequenza, skladatelja L. Beria na tekmovanju Severino Gazzelloni International Competition v Pescari v Italiji (2018), pohvali pa se lahko tudi kot polfinalistka na Guangzhou International Flute  Competition, ki je potekala na Kitajskem (2018), in kot polfinalistka na Cluj International Music Competition v Romuniji (2019). Leta 2017 in 2021 se je uvrstila na mednarodno tekmovanje flavtistov Kobe na Japonskem, v letu 2022 pa se je uvrstila na ARD International Music Competition

Orkestrske izkušnje je pridobivala na več projektih Simfoničnega orkestra Univerze Mozarteum kot solo flavtistka, z Münchenskimi filharmoniki in s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija. Kot solistka je nastopala z godalnim orkestrom Konservatorija za glasbo in balet Maribor (2010, 2012), z godalnim orkestrom Slovenske Filharmonije (2017, 2018, 2023), s simfoničnim orkestrom RTV Slovenija (2016, 2017), z madžarskim orkestrom Mendelssohn Chamber Orchestra (2016, 2017 in 2019), z godalnim orkestrom Amadeo (2022) in s simfoničnim orkestrom SNG Maribor (2018) in nazadnje junija 2022, ko je izvedla Ibertov koncert za flavto in orkester v četrtem abonmajskem simfoničnem ciklu. Med drugim je nastopila solistično in komorno v sklopu Festivala Lent (2013, 2015, 2017 in 2020), Glasbene Mladine Ljubljanske (2014, 2018, 2019) in Festivala Ljubljane v ciklu Mladi Virtuozi (2017 in 2021).

Dorotea je štipendistka Mednarodne glasbene akademije v Liechtensteinu, štipendistka Soroptimistk Maribor in Gallusova varovanka. Za leto 2016/17 je bila na podlagi dosežkov po izboru komisije izbrana za »Mladi up« Zavarovalnice Triglav. Svoje znanje je dodatno izpopolnjevala pri M. Zupanu, M. Lipovšek, L. Hawlina Prešiček, K. Šantl-Zupan, M. M. Koflerju, M. Beliču, A. Kacjanu, M. Bajt, E. Klambauerju, P. Bernoldu, C. Jansu, J. -C. Gérardu in G. McLearnonu, O. Ivusheikovi, J. Galwayju, K.-H. Schützu, J. Beaudimentu, P. Taballione, J. Balintu, G. Blascu, S. Jacot, A. Ferreira, L. Schneiderju, J. Hurel, B. Evcilu, A. Lieberknecht in M. Grahku.

Kristina Golob

Kristina Golob je šolanje pričela v Glasbeni delavnici Osminka pri ge. Miri Kelemen, učenje klavirja je nadaljevala na Umetniški gimnaziji Velenje pri prof. Katji Žličar Marin, študij klavirja pa z odliko zaključila na Akademiji za glasbo v razredu prof. Hinka Haasa. V okviru izmenjave se je dodatno izobraževala na Akademiji Franza Liszta v Budimpešti pri profesorjih Balazsu Szokolayu in Laszlu Borbelyju.

Udeležila se je številnih državnih in mednarodnih tekmovanj ter se predstavila na mnogih nastopih in koncertih po Sloveniji, na Hrvaškem (Makarska, Zagreb), v Avstriji (Weinberg), Italiji (Udine, Gradež, Trst), na Madžarskem (Keszthely, Tapolca, Budimpešta), Poljskem (Piotrkow Trybunalsky) itd. Svoje klavirsko znanje je izpopolnjevala na mojstrskih tečajih, poletnih šolah in seminarjih pri mednarodno priznanih profesorjih, kot so Ruben Dalibaltayan, Aleksander Serdar, László Baranyay, Oleg Marshev, Julia Gubaidulina in drugi.

Prejela je več srebrnih in zlatih plaket, prvih nagrad ter priznanj za najboljše interpretacije obveznega/prostega programa na državnih in mednarodnih tekmovanjih (Slovenija, Italija, Srbija) v disciplinah klavir, solfeggio in klavirski duo. Na Slavnostni akademiji ob 60-letnici Glasbene šole Fran Korun Koželjski je kot solistka izvedla prvi stavek 2. Beethovnovega klavirskega koncerta z orkestrom Slovenske filharmonije. Prav tako je izvedla dva solistična nastopa s simfoničnim orkestrom SNG Maribor pod taktirko Lorisa Voltolinija v veliki dvorani SNG Maribor in v Kozinovi dvorani v Slovenski filharmoniji, kjer se je predstavila z Griegovim klavirskim koncertom v a-molu. Za izvedbo je prejela študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo.

Solistično in komorno se je predstavila v okviru ciklov Glasbene mladine ljubljanske, Festivala Lent, Hugo Wolf za mlade in projektov EPTE. Velik pomen posveča komorni glasbi; omenimo sodelovanje z glasbeniki, kot so Mija Novak, Rachel Eilat, Katharine Büstgens, Viktorija Razdevšek, Dorotea Senica, Xiaoxi Liu, Aljaž Kalin Kante, Urška Kastelic, Margot Gillet in mnogi drugi. S klavirjem je projektno sodelovala pri otroški operi Hobit v produkciji Akademije za glasbo Ljubljana, v operi Tesla Slavka Avsenika ml. ter baletni predstavi Svatba Igorja Stravinskega za zbor, tolkala in štiri klavirje v izvedbi SNG Maribor.

Leta 2017 je bila uradna korepetitorka mednarodnega violinističnega tekmovanja Oskar Rieding. Od leta 2019 je zaposlena kot korepetitorka in profesorica klavirja na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor.